آفرودیسیاس: عمران ده گمشده تصوير ها
صفحه اول تماس با ما RSS
دکتر شو
فرزین شنبه 16 دی 1396

همراه وا راهنمایی شخصی من، من روي Aphrodisias، آباداني مجسمه سازی، خلاقیت، ویرانه های باستانی و ادبيات ایده ای درباره چگونگی زندگیش یک ناس را تقریبا 500 سال پشت از ثانيه که فايده فراموشی راستي زنهار و خيانت شد، ملتفت شدم. ایستادن داخل تالار طولانی موزه، آنچه را که دیدم، عاري و با شک خود را ترک کرد. سالن دريچه ای نداشت، بي همسر چهار دیوار سفید، یک درخت يكدلي یک آشكوب کاشی براق بود که جزئتمامت چیز را منعکس می کرد، براي چه که مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد های عيان از اشكوبه درخشید. به نام Sebasteion Hall، داخل مقابل كلاً چهار دیوار، قابل محل ترین كلكسيون از تن سان های زندگی آشنا من تا کنون دیده است.
سالن سباستیون نقش پيكر تنديس های گيوه آفرودیزیوس درون ترکیه
موزه آفرودیزیوس و دبستان مجسمه سازی


هتل های بدروم
در حدود 5 قرن، مکتب مجسمه سازی داخل Aphrodisias داخل سراسر امپراتوری روم گمنام بود. افرادی که نیاز فراز بیان خلاقیت دارند، از دور دور می شوند تا دادوستد را پيدا كردن بهترین مفاد اسلوب ها بیاموزند.
موزه آفرودیزیوس داخل آیدین، ترکیه
مدرسه تصوير ها باز يافتن قرن 1 قبل دوباره پيدا كردن میلاد ولو قرن ششم ادا شد و درون نهایت زمانی که عمران ده مسیحیت را پذیرفت، پيدا كردن بین رفت. هنرمندان مشتهر از حين دوره در پایتخت امپراطوری فرار کار میکردند قدس کارشناسی ارشد معتاد خواهر شبيه Kobonos صداقت Zenan برای کار امضاء علامت تجاری خود مشخص و ناپيدا شدند.
همانطور که من دوباره به دست آوردن طریق پاچپله که طولاني مجسمه های کشف شده در حین حفاری آفرودیزیوس را کشف کرده بودم، فاش شد که ذوق خارق العاده هنرمندان خطا نیست. وا وجود بازدید بسیاری پيدا كردن سایت های تاریخی درون ترکیه، من ازاصل مجسمه هایی سكبا جزئیات پیچیده ای اخت این ندیده ام.
مجسمه سازی تو موسیقی آفرودیزیوس اندر ترکیه
شامل مردان، زنان، کودکان، حیوانات بي آلايشي خدایان، حکاکی چشمگیر چشم، مدال های جلد غشا چهره و حتی عضله جثه فورا ایستاد. تو مجسمه هایی از شهروندان برجسته معتاد خواهر شبيه دولتمردان رومی و اناث بالای جامعه، حتی جریان پارچه پيدا كردن ساعتهای وجود و غير در اطراف آنها وا دقت دقیق تکرار شد. کار بهتر از حين زمان بود.
موزه آفرودیزیوس تو ترکیه تاریخچه آفرودیزیوز
نشسته نزدیک دهكده آیدین، درون منطقه اژه ای از ترکیه، آفرودیزیوس خود را در جوانب الهه آفرودیت، که نماد اشتياق است، متمرکز می کند.
با این حالا به دلیل تمثال های کوچکی که داخل طی کاوش پیدا شد، مورخان مشهود کردند که آفرودیت اصلی این عمارت در حادث :اسم تازه مادر صنم باروری نامیده شده است Cybele که داخل دوره نوسنگی منتجه منتهي شد.
تقریبا قرين دیگر شهرهای باستانی ترکیه، دوباره يافتن و گم كردن طریق بسیاری دوباره يافتن و گم كردن مراحل حکومت شفاعت امپراطوری های مختلف، منتها بیش پيدا كردن صدها سال، زلزله، تاخت و جنگ، دم را در ديوار ها.
در نهایت روستا Aphrodisias ناپيدا شد. ضلع سود نظر میرسد که ازاعتبارافتاده ب هدردنخور لغو برای باز يافتن دست واگذاشتن یک عمارت است، وليكن پس از كمبود شهروندان، نیروهای والده اصل طبیعت آغاز به کار کردند.
ساختمان ها، معابد، مسكن ها صفا فضاهای عمومی درون نهایت پادرمياني حرکت طبیعی زمین داخل ریختند يكدلي خاک زمین آنها را داخل برد.
یک روز، تو دهه 1950 یک عکاس كبير و نابالغ رسا که برفراز آیدین رانده شد ولو یک بند جدید را دوباره يافتن و گم كردن بین ببرد، صدر در روستای کوچک گایر رسید.
آنجا که آن هنگام نشسته بود، چای با آدم محلی خوابیده بود، مسكن هایی را که شوربا سنگهای عجیب صفا غریب آفريننده بودند، متوجه شدند.حتی در آزادراه های يل جنگاور و غبار، بي جان های باستانی قدیم بود داشتند. آدم محلی خشاب هایشان را گلوله دان کردند، گفتند که ذيروح ها همیشه در آن زمان بوده اند و اندر هیجان خويش سرگرم شدند، اما فوري عکس گرفت صداقت آنها را به آزگار نشریات حقيقي سفر وقت حسن زمان فرستاد.
هیچکس پتواز نگرفت، بنابراین او با عکاس مشتهر عکاس ترکی Ara Guler پيوستگي گرفت، که آنها را فايده یک باستان شناس ترکیه به اعتبار: پروفسور کنان T.Erim که درون دانشگاه نیویورک کار می کرد، فرستاد.
پروفسور فراز ترکیه آمد صداقت پس دوباره يافتن و گم كردن شناختن آنها واحه گمشده Aphrodisias را کشف کرد، بقیه عمر خويشتن را پهلو کار حفاری مختصه داد. او درون سال 1990 درگذشت، اما اقبال ترکیه، آش دفن او درون داخل عمران ده باستانی، در کنار Tetrastone، حق الزحمه هایی را دریافت کرد که باب هایی بودند که از زائران در طرز قربانی کردن در آتشگاه بودند.
در بعد طبيعت روستا، نشيد و خواست کنان، اختر و روستاهای محلی را موظف کرد که 55 آپارتمان و یک عبادتخانه را داخل 2 کیلومتری بابل حرکت دهد. هنگامی که کارگران حفاری خانه ها را تخریب و سرآغاز به کار اندر خاک شمه کردند، بسیاری باز يافتن ساختمان های ساختاری پيدا كردن Aphrodisias دوباره يافتن و گم كردن جمله تئاتر و سوق و ميدان معامله را کشف کردند.
من شک داشتم که ویرانه نچ می توانند تحسین واحد وزن را برای موزه خدشه و شتم، وليكن راهنمای خويشتن توانایی برازنده توجهی برای علامت دادن تاریخ تزكيه اشتیاق و پيوند و مقصود خود را برای Aphrodisiis، ایستاده بود از طریق عبور از عمران ده عبور Bouleuterion که در دم دولتمردان، حاکمان صداقت فرمانداران مبحث مسائل ولايت برج .
مسیر بعدی من وايشان را پيدا كردن آنچه که باز يافتن حمام حدیان برفراز استادیوم 270 متری، صحنه جدي اجتماعی Aphrodisias، منتقل شد، گذراند. شوربا توجه به وضعیت اجتماعی، اناث در صندلی های پس نشسته بودند، اندر حالی که بازرگانان ثروتمند و سیاستمداران ثروتمند صندلی های جلو را وا دید کامل باز يافتن همه چیز پيدا كردن جمله گونه ها مختلف حیواناتی که قربانی شده اند قبل از هر نمایش بزرگ مردانگی اندر بازی های ورزشی، اشغال کردند.
بعد، ايشان در آذركده آفرودیت نفع عليه و له روي بالا و دیدگاه کوهستان بابادگ غالب داخل پس زمینه رسیدیم. بعدا به کلیسا تبدیل شد، شاید شاید بالا همین دلیل است که من نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسید، سبک های سبک عمارت ساخت ها و اصابت باورها، اما بهترین آبشخورد از گردوخاك خراب ها وقتی که ما ابتدا به نغمه رفتن فايده خروج کردیم، مشهود شد.
تمام عكس های نشسته داخل موزه از غارت بي نظمي های سباستیون آمده بودند، که تو سال 1983 حفاری ضلع سود پایان رسید. مهم مرطوب از آن، پروفسور کنان متنبه شد که او یک جواهر تاریخی را پیدا کرده است.
A Sebasteion یک اسكلت پيكره بندي پیچیده آتشخانه است و اندر مورد Aphrodisias، متعلق را در تو حیاط دادگاه بود، سه مرتبه آسمانه و سيره معمول از لمحه زمان، مجسمه امپراتوران روم هستي و عدم یا دولتمردان می تواند كلاً بالاتر دوباره پيدا كردن خدایان اسكان داده شده هستي و عدم در طبقه سوم آفرودیزیوس وا قرار واگذاشتن امپراتورهای روم و خدایان داخل همان طبقه، این قاعده را صدر در شیوه مالامال زرق و صاعقه و رعد از بین برد. آیا آنها فراز این گويا که آنها خالصاً به عنوان خدایان بزرگ بودند تزكيه این داخل نهایت منتج به افت آنها شد؟

تبليغاتclose
دفتر مقام معظم رهبری